Dostawa i zwroty

DOSTAWA

Realizacja i koszty transportu:

  1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem firmy transportowej/spedycyjnej:
    GEODIS POLAND SPÓŁKA Z O. O.
  2. Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane najbliższego dnia roboczego.
  3. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle do 20 dni roboczych. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Towarów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24 godzin, w przypadku Polski.
  4. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.

PŁATNOŚCI

Realizacja płatności:

  1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:
    a. Za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;
    b. Przelewem, na rachunek bankowy – 19109027050000000136026295.
  2. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do pięciu (5) dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca, a zamówienie zostaje usunięte z systemu.
  3. Ostateczne dane dotyczące form płatności dostępnych w Sklepie należy sprawdzić w momencie składania zamówienia.

REKLAMACJE

Procedura reklamacyjna:

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
  2. Klient, który chce zgłosić reklamację, może to zrobić na piśmie lub pocztą elektroniczną, podając dane osobowe, numer zamówienia, przyczynę reklamacji oraz dowód zakupu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie czternastu (14) dni od dnia jej otrzymania.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego Towaru lub usunięcia wady w terminie czternastu (14) dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta.
  5. Konsument ma również prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy w przypadku wady Towaru.
  6. Reklamacje dotyczące Towarów można składać na piśmie na adres siedziby Sprzedawcy lub za pośrednictwem e-maila pod wskazany w potwierdzeniu zamówienia adres e-mail.
  7. Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi dostarczy wadliwy Towar na koszt Sprzedawcy na wskazany adres.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (zwroty)

Odstąpienie od umowy:

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania Towaru.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy.
  3. Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia odstąpienia od umowy.
  4. Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.