DOSTAWA
Realizacja i koszty transportu:
- Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem firmy transportowej/spedycyjnej:
GEODIS POLAND SPÓŁKA Z O. O. - Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane najbliższego dnia roboczego.
- Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle do 20 dni roboczych. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Towarów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24 godzin, w przypadku Polski.
- Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
PŁATNOŚCI
Realizacja płatności:
- W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące sposoby płatności:
a. Za pobraniem – przy odbiorze przesyłki;
b. Przelewem, na rachunek bankowy – 19109027050000000136026295. - Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do pięciu (5) dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca, a zamówienie zostaje usunięte z systemu.
- Ostateczne dane dotyczące form płatności dostępnych w Sklepie należy sprawdzić w momencie składania zamówienia.
REKLAMACJE
Procedura reklamacyjna:
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
- Klient, który chce zgłosić reklamację, może to zrobić na piśmie lub pocztą elektroniczną, podając dane osobowe, numer zamówienia, przyczynę reklamacji oraz dowód zakupu.
- Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie czternastu (14) dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego Towaru lub usunięcia wady w terminie czternastu (14) dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta.
- Konsument ma również prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy w przypadku wady Towaru.
- Reklamacje dotyczące Towarów można składać na piśmie na adres siedziby Sprzedawcy lub za pośrednictwem e-maila pod wskazany w potwierdzeniu zamówienia adres e-mail.
- Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi dostarczy wadliwy Towar na koszt Sprzedawcy na wskazany adres.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (zwroty)
Odstąpienie od umowy:
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania Towaru.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy.
- Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.